01
Kennismaking en oriëntatie
Laten we een lekker bakkie doen om je wensen en behoeften te inventariseren. Vervolgens brainstormen we over de doelstellingen van jouw bedrijf en de behoeften van je doelgroep. Aansluitend bepalen we de omvang van het project en wat daar voor nodig is. Oh trouwens, wij komen wel naar jou toe ;)
02
Brainstorm en concepting
Met het eindresultaat in het vizier bepalen we de acties en de vervolgstappen. We beginnen allereerst het “strategic mapping” proces waarin we de te nemen stappen overzichtelijk in kaart zullen brengen. Daarna beginnen we met het creatieve proces waarin we ideeën zullen uitwerken tot een oogstrelend concept.
03
Voorbereiding en beoordeling
Ben je tevreden met het concept en is het helemaal wat je voor ogen hebt? Dan gaan we direct beginnen met de voorbereiding om het concept om te zetten in een definitief ontwerp. Als laatste stap nemen we nog even alles nauwkeurig door en beoordelen we of we écht aan alles gedacht hebben.
04
Productie en uitvoering
Alle trossen los? Dan gaan we aan de slag om het concept te vertalen naar een definitief ontwerp, waarna we het ontwerp gaan implementeren in de branding, je (nieuwe) website, een social media kit, tastbare uitingen en alles wat erbij komt kijken om jouw brand asset compleet te maken. Je merk of bedrijf komt nu echt tot leven!
05
Nazorg en optimalisatie
Je merk of bedrijf staat, maar stilstaan is geen optie. In ons nazorg en optimalisatietraject kijken we waar er nog kansen liggen om (digitaal) nóg verder te groeien, om als merk of bedrijf relevant te zijn en te blijven. Desgewenst plannen we een aantal sessies in om te brainstormen over de doorontwikkeling.
06
Nazorg en optimalisatie
Je merk of bedrijf staat, maar stilstaan is geen optie. In ons nazorg en optimalisatietraject kijken we waar er nog kansen liggen om (digitaal) nóg verder te groeien, om als merk of bedrijf relevant te zijn en te blijven. Desgewenst plannen we een aantal sessies in om te brainstormen over de doorontwikkeling.
“Wij werken graag volgens onze gekoesterde werkwijze. Samen bouwen we nieuwe merken en maken we bestaande merken sterker. Dat doen we volgens een gestructureerd werkschema waarbij we stapsgewijs te werk gaan, samen met onze klanten. Want alleen samen kom je tot succesverhalen.”